måndag 28 oktober 2013

Mycket bättre idag

En söndag helt utan vin. Orkade borsta håret och åt söndagspizza med Erica, pratade och såg hela filmen Hanna.

Har tittat på barnprogram typ hela dagen... och kanske ett till avsnitt nu innan jag släcker ljuset och hoppas jag kan somna direkt.

Älskar mina vänner. Det finns många som bryr sig. Och ju fler de är desto mindre måste var och en lyssna och hjälpa. Och jag borde komma på ett bättre sätt att få uppmärksamhet än att skriva dumheter på facebook... någon sa det till mig redan på högstadiet, eller många kanske, att jag borde försöka få uppmärksamhet på något positivt sätt, som genom att skriva.

Om jag bara orkade skriva något annat än sånt här. Jag har så många berättelser i huvudet, varför orkar jag aldrig skriva dem på riktigt? Jag har inte ens skrivit dikter på jättelänge.

Det är bra att komma ut ur rummet så ofta som möjligt. Det ska jag göra imorgon (fika och prata med Jakob), på tisdag (jag ska försöka äta sushi innan kören igen och ha en lika bra tisdag som förra veckan), på onsdagen har vi nog tjejrep (som idag men jag hade helt glömt bort och skulle kanske inte ha orkat ändå...) och vet inte om resten av veckan. Det är bra för mig att vara social - ofta svårt och tröttande, men bra.

Det var skönt att få ett litet svar.

Nu försöker jag hitta ett till Arthur-avsnitt som har något att göra med min favorit George och sen så får vi se vad jag drömmer.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kom ihåg, George är min favorit men det är Carl på serien som har AS och han är nog bara med i högst två avsnitt.

      Men här har du något bra med George =)
      http://www.youtube.com/watch?v=trvjSttXnSA

      Radera
    2. Kolla också Vomitrocious och Big Horns George om du gillar honom! Och Do you speak George...

      Radera

Miau?