fredag 18 oktober 2013

Mår inte så bra.



Jag tror inte jag tog min medicin igår. Ganska skönt. Det är inte så svårt för tårarna att komma ut.

Jag köpte vin till övningshelgen men kom ihåg att då har jag inget kvar på söndag. Jag öppnar nog min andra Umbala nu (den första drack jag inom två dagar som vanligt) och köper en till innan vi åker.

Jag vill gråta. Jag vill ha uppmärksamhet. Ändå vill jag vara osynlig. Om ca. tolv timmar ser jag Carl igen - och så länge! Hoppas han pratar lite med mig.

Jag är så lycklig för att jag har en vän som Erica. <3 Kitty loves. Glöm inte söndagspizza förresten! Hon gjorde slut just efter förra övningshelgen men nu är vi vänner och kramas mycket. Och älskar varandra. Och tycker att det är så skönt att inte vara ihop. Kitty loves.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Miau?