söndag 9 februari 2014

Vilken bra fest!!

Jag skulle visa bilder om inte någon hade stulit min kameras minneskort.

Jag tror inte jag kan ha tappat det. Någon måste ha tagit det. Kanske en av de söta snälla fulla killar som kunde tyska. Kanske han som jag tänkte följa hem för att vara snäll och de andra knuffade bort mig, sa att han inte är intresserad, och jag tänkte bara se till att han hittar hem utan att ramla, jag hade redan varit i hans korridor (hus 1) för att jag pratade med en annan kille (ännu sötare och fullare) som bodde i samma korridor.

Jag hade en massa bra bilder på kortet. Matilda W. tog några jättebra bilder som jag tänkte ha som profilbild... jag tog några jättebra bilder som jag tänkte visa Nick på fb, han var så full och minns inget... så många bra bilder. Men det värsta är att jag inte har råd att köpa ett nytt kort. Och absolut inte en iPhone.

Jag vet att ingen kommer ge tillbaka mitt minneskort.

Jag vet inte vem som tog det och varför.

Men jag tror att någon tog det.

Varför??

Så många varför-frågor, inga svar.
Nu var jag inte ens äckligt full.

1 kommentar:

  1. It happens :( Om någon tog det så får man hoppas att hen ångrar sig senare och ger det tillbaka. Du kan trösta dig genom att tänka att i alla fall tog hen inte kameran och nya jättebra profilbilder kan du be Matilda eller någon annan ta senare.

    SvaraRadera

Miau?