torsdag 6 februari 2014

Resten av veckan...

...har jag åtminstone något att göra! Som jag måste göra, och som jag faktiskt tänker göra.


Nu kan jag inte vänta tills jag är vaken och pigg när det är ljust ute. Jag sov kanske 12 timmar igen, vaknade kanske kvart i åtta på kvällen. Jag har ätit bröd och ost och druckit en kopp kaffe, ska dricka en till kopp innan jag ska börja städa. Vet inte hur mycket jag ska göra just inatt men något ska jag göra. Samla alla Johnnys kläder i en låda? De ligger överallt. Och göra nåt åt golvet så att jag kan gå till badrummet lika lätt utan glasögon som med dem. Det kan jag kanske redan nu. Nästan. Men så att jag inte trampar på nåt. Så att jag kan se mattan!

Imorgon måste jag vakna tidigt för att hinna till psykoterapin kl. 17. Sen så måste jag fortsätta städa. Och på helgen ska jag dammsuga, tvätta kläder och diska, så att vi har två stora rena kaffekoppar när Jakob kommer hit!!

Ingen annan körkompis har nånsin varit hos mig. Om inte Elinor, hon har kanske sett mitt rum också, hon har i alla fall varit hos Erica.

Jag är så glad när jag känner att jag har vänner.

1 kommentar:

  1. Lycka till! Du har mycket att göra men tänk så att det är roligt att städa och hitta småsaker som man har saknat i många veckor :)

    SvaraRadera

Miau?