onsdag 5 februari 2014

...och bilder

Johnny fick alltså ett paket kläder idag som jag hade beställt i november eller december, en överraskningspåse värd över 100 € för "bara" 50 €. Ja, då hade jag pengar... och ångrar mig inte. Man skulle ange storlek och kön (t.ex. SD-kille), först hade jag tänkt skaffa två paket men beställde bara till Johnny. Ja, det är killkläder. Den svarta skinnkorsetten är inte med på bilderna men den är för stor för Johnny... någon måste kunna fixa den så att den passar Deena! Hon tänker i alla fall stjäla den. Man fick alltså också säga vilka färger man helst ville ha, mitt paket var väldigt svartvitt.   
 


 
Sen så körens fest! Hur kunde jag nånsin känna mig ensam och utanför i det där gänget?
Jag älskar min kör!













Där fick ni bilder på mig med fyra ögon. Kitty loves! Jag får aldrig glömma dem hemma! När jag går till köket kan det hända att jag glömmer dem i rummet men ute i den stora världen... det skiter jag i om jag inte ser helt perfekt men jag ser ju så bra ut med dem!!

Jag vet, jag vet, jag skulle gå och lägga mig för några timmar sen. Kanske om jag inte dricker kaffe nu fastän jag skulle vilja? Medan jag kollar ett till avsnitt av Glee. Eller... kanske lite kaffe ändå? Jag har aldrig svårt att somna efter morgonkaffet ;)

1 kommentar:

  1. Vilken sötnos! Extra ögon passar dig väldigt bra!

    Er fest ser roligt och mysigt ut, som alltid :) Och Johnnys nya kläder ser dapper ut. Sådan jacka skulle passa bra till Deena också? Till exempel med en svart tyllkjol och svarta stövlar?

    Jag önskar dig en glad Runebergs dag! Tänk om ICA sålde tårtor :D

    SvaraRadera

Miau?