fredag 21 februari 2014

Raato että siinä meni kauan!

Fan vad det tog lång tid! Min rygg hatar pussel.

Nu ska jag limma det där och börja på nästa!
 
 





Internet var helt borta i två dagar, jag tittade på filmer.

Pan's Labyrinth, Spirited Away, Totoro, Beauty and the Beast, Thirteen, En ö i havet (miniserie), minns inte ens vad annat. Ja just det... Sanning eller konsekvens, Eva & Adam, Jag saknar dig...

Och så klart Salatut, Mumin, Min plats, Arthur, Stick! och andra barnprogram.

Perkele vad lång tid det tog att lägga ett pussel på bara 1000 bitar! (Jag sjöng med när de sjöng den på Eva&Adam... jag sjöng den på båten när kören åkte till Riga.)



Nästa pussel har i alla fall inte samma problem med för många svarta bitar!

1 kommentar:

  1. Vi 80-talets barn har riktiga old school hobbyer. Du lägger pussel och jag spelar tetris :-)

    Om du inte tänker att skaffa äkta tavelramar så kan du "rama in" de där tavlorna till exempel genom att kleta dom på rosa/svarta/lila kartonger.

    SvaraRadera

Miau?