fredag 7 februari 2014

Riitta, oot paras!

Kiitos <3 <3



Fick ett "litet" paket idag, jag har världens bästaste vän <3
Nu får vi se om Astrid, Tove, Elsa och Ilon ryms på samma hylla... jag tror inte det längre. Och Judy Blume måste flytta från Anni Polva -hyllan... men hon får ju plats på den enda hyllan som inte är full! Purr-fekt! Tove flyttar kanske också dit då, sen kan jag ha alla mina Mumin-figurer på samma hylla (i en korg).

Katten fortsätter med städandet nu då... vet precis var jag ska börja!
Varenda bok måste på sin plats! <3

Igår när jag hade satt upp håret med en chopstick tyckte Erica att jag såg ut som en bibliotekarie. ;)
Dagens Salatut och en cider (från Ica) samtidigt som jag städar bokhyllan <3
(Jag har verkligen redan städat ganska "mycket", det syns bara inte...)

1 kommentar:

  1. Varsågod <3 Det var en stor glädje för mig att skicka de där sakerna till dig :)

    Din gäst har en stol och ett kaffebord. Det är en bra början!

    SvaraRadera

Miau?