torsdag 13 februari 2014

Rätt svar!




Jag var hos Erica igår och hon känner mig tydligen allra bäst. Hon kom inte ihåg Elina (och var förvånad över att jag kunde hennes fullständiga namn) och gissade 'pool' fast jag hade valt 'beach', annars tror jag att hon fick alla rätt. Till och med Pepsi Max!

- Om jag måste välja mellan vanlig cola och vanlig pepsi så dricker jag hellre pepsi. Det går att dricka, vanlig cola är yäk.
Också hellre pepsi max än cola light/zero men hellre vad som helst med aspartam än socker!

- Jag har inget emot filmer men böcker är min stora kärlek, det visste alla ^^

- Du som svarade med namnet Vic känner mig inte irl eller hur? Jag dansar aldrig, älskar att sjunga.

- Det här fick Erica tänka på lite, men sol, absolut. Jag älskar ju solsken!

- Överraskning! Jag älskar katter och hundar lika mycket! Jag hade ju en tax 1992-2007, har aldrig haft en katt om man inte räknar Erica och mig själv. När jag var yngre tyckte jag mycket mer om hundar än katter!

 - Jag trivs ute också men kanske ännu bättre inomhus, lat som jag är...

- Där ser man att Vic inte känner mig alls. Jag hatar att springa!! Blir andfådd om jag måste springa fem meter till bussen! Men jag kan simma hur länge som helst. Åh, jag drömde igen att jag kunde andas under vatten, eller vara under ytan en halvtimme utan att andas, minns inte så jättemycket mer men Carl var i den drömmen också...

- Maaria Elina Vikström

- Blå ögon - och de byter inte färg som havet ;)

- 6 augusti 1985. Hur kunde någon tro att jag är över 30??

1 kommentar:

  1. Jag också blev överraskad att någon trodde att du är över 30. Det som gäller är åsikt av majoriteten, om det tröstar. Denna frågelek var rolig!

    SvaraRadera

Miau?