torsdag 16 januari 2014

Underbart väder!

Eller... jag kanske märker det först idag för att jag är vaken och inte dödstrött (sov för lite igen men ändå) medan det är ljust ute? Och planerar att gå till stan snart. Ta med en docka i vinterkläder, eller kanske två, kanske Johnny och Pörrö, den största och den minsta, och gå långsamt till stan och fota dem. Njuta av solen. Jag älskar solen!! Men först ska jag ta en till kopp kaffe.
 
 






...och nu ska jag INTE gå ut utan solglasögon! Inte ens om det händer ett mirakel och jag får mina glasögon idag, fast det tror jag inte.

- Nej, mamma svarade på mitt sms att hon har redan gått och frågat och de ska meddela när de är färdiga. Hur länge kan det ta?! Jag kanske får dem i februari =P

Hoppas ändå posten hinner komma innan jag går, något borde jag få, Mumin-kopparna som jag beställde eller Johnnys röda byxor eller... ja, det var väl ungefär det jag väntar på.

Pörrö har också röda byxor på sig, det skulle se gulligt ut om Johnny fick sina idag. Fast han är ju söt i helsvart också - vem är inte det?

P.S.
Skulle ändå hellre gå till stan med en kompis än med dockor. Känner mig lite ensam igen.
Men tur att det är tisdag igen snart. Bara fem dagar kvar...

1 kommentar:

  1. Oj vad vackert det är i Uppsala! Säkert du får fina foton!

    Hoppas brevbärare har med sig allt du väntat på. Jag fick precis min post. Ett paket från mamma (innehåll: grytlappar :D) och terminsräkning från Norrlands nation :)

    SvaraRadera

Miau?