tisdag 21 januari 2014

Hittade något vackert...

http://www.svtplay.se/stick

Tyvärr funkar den bara i Sverige, men jag kan rekommendera många liknande tonårsserier och -filmer. Nu när jag nämnde tonårsserie så klickar ingen på länken. Men den var vacker.

Och den börjar så vackert med en vacker pojke som spelar cello så vackert <3
Med en vacker solnedgång på bakgrunden.

Den kanske finns på youtube eller nånstans på norska? Hmm, nej, jag hittar inte den.

Men jag skulle kunna analysera länge varför jag fortfarande älskar att läsa, se och inbilla mig tonårsliv. Jag menar, såna sagor där den ensamma, konstiga flickan alltid hittar en pojke som tycker om henne. Jag kanske var lite för konstig. Eller så var jag bara ful - den fula tjockisen hittar högst en vän, titta bara på Sanning eller konsekvens, eller Hip hip hora.

Men nu ska jag inte analysera det där vidare, inte tänka på saker som om jag var hälften så gammal som jag är.

Johnny är så söt i sina nya kläder men han måste nog stanna hemma idag...
Nu får vi inga nya tjejer i kören men kanske nya killar, och gamla söta också, det är nog bäst att inte gå omkring med en docka som jag inte kan låta bli att prata med. Han kanske får följa med till terapin på torsdag om jag inte orkar gå ut i dagsljus imorgon, fast det kanske jag orkar, får se. Johnny kan följa med till kören när han har fått ny face-up och han behöver nog strängas om också. Idag ska jag satsa på mitt eget utseende och njuta av sällskap av kött och blod. <3

1 kommentar:

  1. Teinifilmit on kyllä aika HC-kamaa. Mulla jäi Fucking Åmål parisen viikkoa sitten kesken, kun alkoi tuntua liian ahistavalta. Joteskin liian todentuntuinen D:

    SvaraRadera

Miau?