tisdag 14 januari 2014

Tisdag!

Kören börjar idag! <3 <3

Jag borstade håret, det tog flera timmar än vanligt, nästan tre tror jag. Över två timmar i alla fall. Tror jag, tittade inte så noga på klockan.

Jag tittade på film, Ondskan, en vacker kärlekshistoria (och mycket mer, rekommenderar... fast en del scener kan få dig att spy, Riitta).

Nu har jag duschat och håret luktar gott, jag låter det torka och ser resten av filmen. (Jag började med två avsnitt av Arthur, men Ondskan passar perfekt till hårborstandet!)

15 ½ timmar tills kören börjar igen <3
(Vadå beroende??)

1 kommentar:

  1. Tiden gick snabbt! Härligt att det är körtisdag igen :) !

    Nu när du skriver så måste jag se Ondskan. Den kan väl inte vara värre än Pet Sematary eller Scarface? Kommer att bli intressant att se den :D

    SvaraRadera

Miau?