tisdag 14 januari 2014

Tisdagskväll!

Äntligen hemma, kommer nog slockna snart. Skype imorgon, Riitta? =)

Det är underbart väder, snö och kallt, inte ens särskilt halt. Det var skönt att komma ut ur rummet!

Ingen att stirra på och ingen att krama på kören, men det var ingen större överraskning. Vi brukar inte vara jättemånga på första repet. Jeppe kom ihåg att säga hej till mig som vanligt och det gör mig alltid glad, och fastän jag trodde jag skulle vara mindre social än vanligt för att jag var så trött så vågade jag sitta vid ett bord med Lotta, Anna, Jenny, Johanna och Sigrid på fikapausen och pratade med dem, verkligen pratade och inte bara lyssnade, vi pratade om namn. Det är jag bra på! Det tycker jag om! Namn och kaffe. <3

(Vi pratade om kaffe också, nu vet jag inte längre om jag menade att jag tycker om namn och kaffe eller att jag tycker om att prata om namn och kaffe... whatever =D)

Dagens Salatut och lite cider (alldeles för trött för att följa med till Djäknen efter kören, så bara bra att vissa anledningar att göra det inte var där). Sen ska jag sova... minst 17 timmar (man kan ju alltid hoppas).

Glad katt ^^

1 kommentar:

Miau?