onsdag 22 januari 2014

...

Dagens ordvits:
Long time no C.

Men nu är det bara sex dagar kvar till nästa körrep =)

Och ikväll blir det kattmys med vin och ost, men jag kanske föreslår att vi tittar på Clockwork Orange först när jag har fått brillorna, hoppas jag får dem den här veckan. För att Ericas kattmagnet till kudde är så långt borta från skärmen.

Dagens random:
Lars L. är 9999 dagar gammal om precis en vecka.
(Varför vet jag det? Nej, jag räknade inte, jag hade bara glömt hans fullständiga namn, borde göra en sån där lista i min nya anteckningsbok också eller kopiera från den gamla. En lista på kanske så småningom hela kören och några till, fullständiga namn och födelsedatum... jag är helt normal, visst. Vadå för mycket tid??)

1 kommentar:

  1. Oon jo pari päivää miettinyt yhtä tämän tekstin lausetta, mutta en vaan tajuu. Sun pitää suomentaa se mulle jossain välissä tai jää vaivaamaan.

    Harmillista kun en tajunnut juhlia kun oma 10.000 päivää tuli täyteen :(

    SvaraRadera

Miau?