lördag 16 november 2013

Samma som på fb fast med bild

Såna drömmar... men det betyder att jag har sovit =)
Jag hatar att vakna efter att ha drömt om att ha sett golvet hos mig.

...det skrev jag just på fb, men när mina 92 bilder flyttar sig till datorn så kan jag ju skriva lite mer.
Drömmen slutade med att jag hade haft "terminens sista läkare" - menade jag Freud? Och kunde se min matta fast den var vit istället för lila. Så jag var jätteglad och började sjunga att katta sett sin matta sista gången för terminen. Sen så blev jag kissnödig och vaknade (som tur är).

Mamma MÅSTE komma och städa om en vecka. Sen så mår katta så mycket bättre.

Carl är bara för snäll. Så underbart snäll. Alltså...
han ser mig verkligen när det är svårast att se mig.

Han sa att han var svårskrämd när jag gav honom adressen till bloggen på övningshelgen - innan allt sparvande och blod osv - och igår så visade jag honom att jag skurit hans namn i min arm. Det var liksom "gränsfall". Stackars liten. Men det betyder att jag inte kommer göra, visa eller säga nåt dumt ikväll, kommer sparva mig mindre än igår (tack Elinor <3 <3 <3 du är också för snäll för att du hjälpte mig hem!!!) bara jag hittar kläder som fortfarande passar mig... men sa inte Elin att hon har... en svart klänning... Elin, du är också alldeles för snäll <3 <3 <3 !!!!

Och <3 <3 <3 till Carl också för att jag skrev <3 <3 <3 och <3 <3 <3 och nu fick han tre gånger så mycket <3 <3 <3, ohoppsan. Tycker inte om nummer fyra men <3 så blir det tretton.

Men <3 <3 <3 till Riitta också, gånger 13*27*66 (du Riitta som är mattenörd kan räkna ut det där) för att jag får bo kvar.

Och alla andra som jag älskar. Typ kissemiau, Jakob, mina finska vänner som Laura och Unna, mina underbara stalkers som Anniina, mina underbara grannar som Anjelica, mina underbara kusiner som Saara, men just det, bilden.

Ingen av kvällens bilder blev riktigt bra (kanske tjejbilderna, har inte kollat än) men man kan ändå se... det där leendet. (Hej, säg till om jag skriver för mycket om dig, eller... gör inte det för det är så skönt att skriva om dig... eller jo, gör det om det blir alltför obehagligt.)

Jag kan byta bilden mot en ännu suddigare om det behövs, tro mig, de finns =D


1 kommentar:

  1. En kärleksfull och rolig blogginlägg, jag gillar. Här är ett stort hjärta för dig också <<<333 (det ser inte vackert ut men ajatus on tärkein :)

    SvaraRadera

Miau?