onsdag 6 november 2013

Varför BJD?

De är så mycket annat än bara sällskap...
 
Facebook-memes gone bjd

Det internationella bjd-forumet får se vad vi gör här i Sverige

Två par billiga mjukissockor från Ica Väst går inte sönder inom en vecka - de blir vinterkläder till Alice
 
Visar för världen vad jag älskar

Man kan byta peruker och allt... Ed leker med peruken som nu hör till Madeleine

Sminkpåsen var så gullig men jag köpte en ny... slipper slänga den gamla!


Mina tassar lär sig hantera mindre och mindre saker

En stulen servett från Rom, kanske 2003... en fin klänning till Deena, 2012.

Man kan alltid drömma om flera. När jag bara hade två... nu har jag alltså tolv =D

Uppleva saker som man (förhoppningsvis?) aldrig kommer uppleva själv.

Stor och liten kan betyda väldigt många olika saker.

Man ser världen från ett annat perspektiv - eller flera.

Det har aldrig varit så här lätt att ha den perfekta kroppen - eller flera.


Syskon. Sällskap. Jag är inte med i spelet och de är ju inte mina syskon - de är mina barn och innehåller delar av min själ (känner mig som Voldemort nu...)



"Vi är hungriga! Får vi suga ditt blod?"



 
Men visst kan de vara sällskap också.
 
Fika med Alice och Milean.

Deena vann.

1 kommentar:

Miau?