onsdag 13 november 2013

Den gick sönder...

 
 
Erica hittade bitar av den på golvet när hon hjälpte mig att leta efter inloggningsgrejen till banken (har fortfarande inte hittat den eller busskortet).

Och jag som hade tänkt ge den till Takashi, eller lämna på Yukikos i smyg. Men nu vet jag i alla fall vad jag kan göra med lera nästa gång jag vill pilla på något! En ännu bättre version!

Jag älskar förresten fortfarande tisdagar. Och kören. Ibland räcker bara en blick och ett litet leende. Och nu menar jag inte BARA dig.

Sen så var det ju enklare att gå hem tidigt från Djäknen när du inte var där. Jag var så trött. Ändå kunde jag bara sova kanske fem timmar. Det räckte inte alls.

Kul att se att så många har läst den där texten med de såkallade frågorna. Ingen har svarat, vet inte om jag trodde det heller... jo, kanske. Jag brukar ju tro på drömmar.

På helgen är det fullmåne. Men nu ska jag vara söt och snäll. Måste bara orka välja eller fixa kläderna innan lördagsmorgonen... men i värsta fall så har jag ju min gamla kjol och överdelen som jag hade förra höstbalen, och sjalen att täcka såren med, namnet om inte alla. Ska borsta håret och ta bort nagellacket (kanske måla om) och tänk om jag kunde ha min korsett på mig - då skulle jag inte kunna dricka för mycket cider i alla fall! Fast för mycket cider, nej, jag blir aldrig för full av bara cider.

L.M. hade jättesöta kläder på sig på kören igår. Konstigt, jag minns inte ens så bra vad "du" hade på "dig". Vågade ju inte titta på dig så mycket. Men som jag sa till Jakob så tror jag att du läser mig - alltså bloggen - ibland.

Och Jakob är bäst! Älskar att ha en sån vän i kören som jag kan prata om vad som helst med. <3
Och äta sushi =D

1 kommentar:

Miau?