onsdag 13 november 2013

Du Jakob...

Du vet inte ens hur språknörd jag är! Men visa mig nån gång en text på rot13.com så får du se hur snabbt jag läser. Eller hobbitrunor men de är för enkla. =)

Jag orkade inte träffa chefen idag och inte ens grannen Anjelica. Öppnade Umbalan först på morgonen så det är inte vinets fel den här gången. Nu är det nästan kväll så jag kan snart försöka sova igen.

Imorgon ska jag träffa min Freu(n)d igen och hoppas att nästa tid är på onsdagen just innan körlunchen. Och sen så ska jag träffa Anjelica. Laga mat med henne! Hon kanske hjälper mig med balkläderna!

...edit: men jag är ändå INGEN NÖRD. Jämför bara med min katt. Jag menar Erica. Jag är bara språknörd men inte geek liksom!!

P.S.
http://www.youtube.com/watch?v=e1-bLmjLHlQ
-DS (bara för att jag älskar att skriva DS som "densamma" eller "Daana Svan")

P.P.S. Erica visade mig den där.
- DS -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Miau?