torsdag 14 november 2013

M(e)in Freu(n)d ...

...min Freud tycker att när jag mår sämst så ska jag just komma till honom.

Min vanliga psykiater tyckte att jag inte ska berätta för psykoterapeuten hur mycket jag dricker.
Som om jag skulle kunna låta bli att berätta nåt.

Skulle så gärna få honom - min Freud alltså - att läsa bloggen men jag vet att det inte går, idag orkar jag inte men nästa vecka ska jag kanske ta med datorn.

Och hoppas att det är på onsdagen nästa vecka.
Körlunch!!!

Varför sa Erica att det var äpple i salladen? Det var det inte eller hur Jakob? För salladen var god men med äpple skulle den ha varit äcklig!


Edit: Det är på tisdag klockan 17. Ingen sushi med Jakob om han inte kan klockan 16.
Så trött katt och lyssnar på den här om och om igen...vänta bara, jag ska skriva om texten innan vårbalen... på riktigt. Men ingen som läser det här kommer ihåg det på vårbalen =D

Och min vän tyckte det var en jättebra idé! Jakob, alltså.

2 kommentarer:

  1. Det var äpple i den! 8D

    SvaraRadera
  2. Jag rekommenderar dig att berätta för Freud allt du vill berätta och vad som känns essentiellt (lite konstigt råd du fick från psykiater).

    Det går bra att be Freud att läsa din blogg. Jag vet inte om hans arbetsmetoder men han kanske förberedar era möten och då har han alltid några minuter tid att läsa din blogg. Annars är det en bra idé att ta datorn med dig. Om du har råd, köp en surfplatta; den är lätt att bära med sig.

    SvaraRadera

Miau?