onsdag 6 november 2013

...


 
Tidigare fick jag kommentarer varje dag eller nästan i alla fall, ofta många om dagen.
Nu - inte ett ord på fem långa dagar!
Någon?
 
Riitta var den enda som svarade på frågorna. Tack, det var kul att läsa. Skulle också vilja veta mer om några som jag inte känner lika bra som Riitta... nyfiken katt helt enkelt. Och har för mycket tid.
Så skönt med socialt liv IRL en eller två gånger i veckan, men resten av tiden ligger jag vid datorn och hoppas att någon "ser mig". Patetiskt...!


(kuva - Feissarimokat)

16 kommentarer:

  1. Det är för ingen gillar dig mohahahaha 8DDD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Nu vet jag inte om det är någon helt random, någon som verkligen tycker så där eller nån kompis som skojar med mig.
      Men jag vet att det finns några som gillar mig, så det så =P

      Radera
  2. Jag kunde inte kommentera, då min dator var sönder. Livet utan internet var en intressant upplevelse, men jag rekommenderar inte :-D

    Anonym har fel. Jag gillar Maaria :)

    SvaraRadera
  3. Girl,Snälla jag äger dig alla dagar och jag såg dig på hemsidan. Tänkte "Vem fan är den här bruden?" Din grammatik är usel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonyymi, jag hoppas verkligen att du bara har väldigt konstig humor, annars är du ta mig fan Vidrigheten förkroppsligad!

      Radera
    2. Fegis ha! Vem tror du att du är? Jag bad aldrig om din åsikt ens din sneknullade åsna.

      Radera
  4. Ser det ut som jag bryr mig eller? Ne håll käften då tråkmåns.

    SvaraRadera
  5. Du svarade, alltså bryr du dig oavsett vad du själv hävdar din lilla degenererade proteinklump, så har ditt senaste inlägg redan avslöjat ditt undermedvetna för oss som har den högre cerebrala funktionen nödvändig för att läsa dig som en öppen bok. Vänligen (varför slösar jag manér på dig?) känn dig fri att ta detta personligt.

    Vidare så känner jag att det är min moraliska och intellektuella plikt som den uppenbarligt högst evolverade i det här sammanhanget att göra dig medveten om (förutsatt att medvetande är ett ord som kan användas för att beskriva det sinnestillstånd du kallar ditt liv) att ditt försök att leka troll är både sorgligt och patetiskt.

    Jag ämnar inte förbruka mer av min tid och uppenbarligen överlägsna hjärnkapacitet åt dig så jag avslutar med att säga detta, om du någon gång skulle få för dig att införskaffa ett skjutvapen och sedan ge sagda skjutjärn en avsugning så kommer jag med ytterst (för att inte säga extrem) skadeglädje nominera dig för en Darwin Award.

    Med de mest respektlösa hälsningar
    Erica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh är du herr jag vet allt eller? Gosh gå till en klubb som kallas "Alla som är töntar" Den passar du perfekt i! Hahaha och varför använder du så himla snobbiga ord? Du är säkert en tiggare som söker efter pengar eller antingen en tråkig städare som söker efter uppmärksamhet 24/7.

      Radera
  6. Det är "Lady Know it all to you" dessutom så har jag alldeles för roligt med att se dig jaga efter din egen svans som en liten hundvalp för att sluta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skratta bäst den som skrattar sist din sneknullade åsna.

      Radera
    2. I så fall är det jag, har skrattat hela tiden. I Finland säger vi att den som har den starkaste medicinen skrattar bäst!
      Jag tror nästan att det är någon av mina übersmarta kompisar som skojar med mig eller vet hur man ska ge mig min dagliga dos av Instant Gratification. Annars känner jag mig så järksla populär för att ett riktigt troll hittade min blogg! Tack <3

      Radera
    3. Varsågod söta du så kul att du svara :* <3

      Radera
    4. Luv ya vem du än är. Känner jag dig? =)

      Radera
    5. Jaaa såklart barndomsvän! :333 Luv ya Maaria :*

      Radera
    6. WTF??!!
      Barndomsvän som skriver bra svenska och ingen finlandssvenska...
      neeejj. Det där tror jag inte på! Linn skriver bättre svenska OCH finlandssvenska och skulle inte trolla, Björn skriver sämre (sorry)...

      Radera

Miau?