söndag 10 november 2013

....



http://youtu.be/O4q6Pl3cw3c

Problemet med min Joonatan är att han inte ser ut som Joonatan Leijonamieli efter att ha fyllt 15. Men om jag är 13 för alltid så kan jag kanske vara liten varje gång han kommer och hälsar på!

Jag har en storebror ändå, en ängel som aldrig har levt i den här verkligheten, en som är viktigare än min tvillingsyster Jonny (jag vet, men när jag var 12 så tyckte jag det lät som Jenny, om hon levde i den här verkligheten så skulle hon heta Joanna och jag heter ju inte Mirella-Fida!) och vår söta lillebror Benjamin (vädur, vi alla har samma element, han kanske är '88 men han är ändå typ 11 år!).

edit - för sent jag vet - jag har alltså aldrig haft några biologiska släktingar eftersom jag är adopterad (när jag var ca. 3 månader). Änglarna eller syskonen jag pratar om är bara noitanigami...vad vackert om man stavar imagination baklänges! Som sutivukileim, mielikuvitus. Fantasi... isatnaF... nej fult!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Miau?