måndag 30 september 2013

Skönt med en ledig dag!

Jag sov skönt och länge. Klockan är 14:48.

Idag ska jag dricka kaffe och fylla på tidrapporten, lämna in den (och förhoppningsvis träffa min trevliga chef, få lyxigare kaffe och prata). Sen så ska jag försöka hitta en ny bikini och kanske lite andra kläder också som jag kan visa mig i. Skönt att de där kortare sommarbyxorna funkar på Azorerna, nu när de inte funkar här längre, men de är mina enda byxor som jag kan ha på mig... eller de andra svarta kanske, om jag kunde hitta dem...!

Jag har nästan bara haft långkjolen och den där underbara lagom stora tröjan på mig sedan det blev för kallt för sommarklänningen. Ikväll ska jag också tvätta dem och en massa andra kläder som jag ska ta med. Gissa om det var länge sen jag tvättade kläder sist. Det var nog i slutet av juni. På riktigt. Ewww.

Äta måste jag ju också! Hade tänkt äta sushibuffé när jag nu ändå måste gå upp så tidigt... yeah right. Men efter klockan tre, när det är för sent för lunchbuffé, då får man temaki på världens bästa YUKIKOS SUSHI!! Så dumt att Erica måste plugga hela dagen... fast fråga kan man kanske ändå? Om hon inte följer med och shoppar kläder, om hon bara äter med mig?

När jag kommer hem så får jag inte vara trött, då ska jag hitta alla kläder jag ska ta med, tvätta dem, packa och duscha. Det enda jag har gjort hittills för att förbereda mig för resan: skaffat pass och sminkat Pörrö! Typiskt... men det blir bra. Imorgon den här tiden är jag på Arlanda.

1 kommentar:

Miau?