söndag 15 september 2013

När jag är nykter igen så kommer jag tänka "wtf Maaria varför???"

...kanske. Men jag skickade bloggens adress till L.L. - alltså Carls bästis. Jag hoppas han inte visar allt till Carl... eller hoppas jag det? Hoppas jag kanske att han läser bloggen? Nej, jag vill att han ler så där vackert mot mig också, jag vill inte att han tycker jag är en Creepy Stalker.

Och det är jag ju på riktigt. Wtf, Maaria, varför?? Men han är så perkeleen söt <3

http://www.youtube.com/watch?v=JxZcFArCeKs

1 kommentar:

  1. Olet ihana ja hauska <3 Toivottavasti tänään on ollut hyvä olo!

    Laitoin hetki sitten spostiisi kuvia Uppsala-viikonlopusta. Harmi että toinen kuoroesityksestä videoimani pätkä oli liian iso lähetettäväksi :( Jos en osaa pakata sitä tiiviimmin, niin siirretään se sinulle tikun avulla.

    SvaraRadera

Miau?