onsdag 25 september 2013

...

Sovit hela natten med The Secret Garden -soundtrack på, och lampan på, och kudden på allt skräp på golvet och lite vin kvar i muggen osv.

Jag är för trött för att ens hata mig själv. Och sen så mår jag ganska bra. Orkade inte gå till jobbet på morgonen. Sov ganska länge alltså. Minns en del av mina drömmar. Inga jättekonstiga eller jättebra drömmar, ingen dröm om Carl tror jag.

Det skönaste är att jag börjar jobba först om två timmar. (Alltså, tiderna är 7-9 och 15-19 varje dag utom den viktigaste dagen för mig när jag får sluta 18 för att hinna till kören, och helgerna oftast 12-20 eller 10-18 eller en dag ledig ibland.)

Hur tidigt kan posten komma? Jag går och kollar. Och tar min lax och äter upp den. Med vinet som jag har kvar i muggen - jag vet, så gör man inte men det passar bra ihop, rödvin och lax.

Awkward is my middle name you know

Jaaaaa!! Han har kommit!! Pukisha alltså! På väg till jobbet hämtar jag honom och tar de första bilderna där =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Miau?