onsdag 4 september 2013

Kvällen i bilder

Varför kan ingen av mina dockor ligga naturligt med huvudet uppe? Och alla andra verkar kunna?
Deena kanske kan, måste kolla.

Jag försökte inbilla mig själv att jag hade Madeleine med mig för att fota henne,
men den här bilden duger inte ens på Hartsilapset-forumets random-bildtråd.

Hon väntar snällt medan jag  stirrar på Carl  sjunger!

Världens bästa Elinor är med i världens bästa kör =)
Fast allra bäst här kan man ju se Johanna, troligen den vackraste tjejen i kören.

Söt.


...ännu sötare??
Där ser man fem av mina favoritkillar. Lars, Johan, Carl, Lars och Jeppe.
Så vem av körens killar är inte min favorit då? Kanske de som jag inte känner så bra än?
Int' är det väl mitt fel att Uppsalas snällaste killar sjunger just i min kör!

Anna. Varför kan inte jag vara så där smal?

Erica hade vår nya sång i Vässarö-sångboken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Miau?