söndag 15 september 2013

KulturKatten

Miau. Huom, jos olet sukulainen tai vaikka Julia, lopeta lukeminen tähän.

Den här katten är fortfarande sparv, hade nog jättekul och konstigt nog är knäna hela.

Kvällens saldo (minns inte var, när och hur och varför) - en hårsnodd, lål SNODD HÅRSNODD... och ett glas (najs, det står Rekorderlig Cider på det) och... jag skäms... såna där hipsterglasögon.

Wtf, Maaria??? Vad gjorde de i min väska???!!!

 
 

Ja, jag har sagt att jag kanske behöver glasögon och skulle skaffa såna där hipsterbrillor. Men det var inte riktigt så här jag menade! Hoppas jag hittar ägaren, just nu är jag för sparv för att ens veta om det är nån styrka i dem.

Som E säger: GÅ SKÄMS NU SÅ NOGA!

Jag har minttu-pepsimax kvar. Det är inte bra. Kippis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Miau?