onsdag 14 maj 2014

Onsdag

Skönt med en ledig dag. Vadå, jag har väl bara lediga dagar?! - Jo men en dag helt utan sociala kontakter. Det betyder inte att jag inte orkar med sms, facebook, demi... ;)

Imorgon kommer Markus hit och på fredag får jag alltså träffa hans pappa och dennes fru, båda finnar och sverigedemokrater... men säkert annars trevliga. De lyssnar på bra musik!
Och tre söta små voffsingar och söta men inte så små ormar!! Visst var det ganska stora ormar eller minns jag fel? Jag vill krama dem!!

Min dumma kamera föll på marken igår när jag försökte leta efter min nyckel i väskan, nu funkar den inte alls. Så jag får använda kameran som Henri gav mig tills jag har råd att skaffa en ny. Jag köper som sagt Littlefee Ante först ändå, om jag bara lyckas skaffa mig pengar =D

Jag borde tänka på flytten och sånt... men orkar inte, jag ska dricka kaffe och titta på noterna så jag kan allt på konserten. Igår när jag färgade håret så diskade jag också, nu kan man duscha här utan att trampa på en slemmig skål eller tallrik!

1 kommentar:

  1. Kanske det vore en bra idé att undvika snack om politik när du är hos Markus :) Du har redan hittat en ny lägenhet och flytten hinner du organisera under de två sista veckorna av maj. Ta det lugnt nu och njut av helgen!

    SvaraRadera

Miau?