onsdag 28 maj 2014

Han är visst snällast i världen!


Boendestödstanten ringde och väckte mig när jag hade lyckats sova typ en timme. Hon kom hit runt 9 och städade med mig i två timmar... och när vi precis hade börjat så ringde Markus från centralstationen och sa att tåget inte gick eller något så han kom inte till jobbet (Stockholm). Istället kom han hit och hamnade precis i köket... han är en riktig ängel <3 <3 <3 
 



Han diskade allt jag hade i rummet -- skitäckliga, torkade kastruller och sånt, massor, medan tanten och jag plockade bort skräp och kläder från golvet.

Jag kan stanna i det här rummet tills jag borde få nycklarna till det nya. Hoppas bara jag får det, killen som jag skulle hyra den av har inte hört av sig och svarade inte när jag försökte ringa och sms:a...

Nu har vi sovit lite, sett City of Ember, South Park och Salatut, nu ska vi äta nåt.

Hur fan har jag förtjänat en sån där pojkvän? Tanten trodde han försvinner snart... hoppas inte!
Älskar honom.

M <3 M

1 kommentar:

  1. Din pojkvän är supersnäll. Men snäll är du också, så ni passar bra ihop :)

    Låter inte bra att killen inte hör av sig. Jag tror att du borde inte vänta på hans svar utan leta efter en ny lägenhet och ingå hyresavtal så snabbt som möjligt.

    SvaraRadera

Miau?