måndag 26 maj 2014

...

Resegruppen hade möte idag. Innan det fick jag sms av Jenny att hon skulle behöva prata med mig imorgon efter kören. På mötet fick jag höra att Lotta (och vem vet vilka andra) hade lovat Carl att jag inte skulle vara med i samma grupp eller ens åka i samma bil som Carl. Jag hade sett fram emot att åtminstone sitta i samma bil men vill han det så...

Jag tycker fortfarande inte om att höra eller märka att folk har pratat om mig bakom ryggen och bestämt sånt. Lite som det gömda vinet förra året. Men jag förstår det, typ.

Men att han är så snäll och trevlig mot mig som på vårbalen och inte säger själv vad han tycker, vad han tänker och känner, det tycker jag är jobbigt.

Det blir ändå en bra körresa. Och om någon försöker säga till mig att jag inte får dricka alls eller prata alls med Carl eller nåt sånt så går jag inte med på det. Men jag ska inte vara lika sparv som förra året och inte ens lika sparv som på vårbalen!

Bilder från balen kommer senare. Nu vill min pojkvän ha lite uppmärksamhet tror jag =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Miau?