söndag 6 april 2014

Meow

Så här ful var jag i klänningen fastän jag trodde jag var typ söt:




Men jag kände mig typ söt i alla fall, det var nog viktigast. Kände mig som typ så här söt - jag menar Sandy, fast min klänning ser ut mer som den på henne på den sista sekunden på videon. Och jag hatar slutet på filmen egentligen - visst ser hon bra ut i svart men varför måste hon ha örhängen som alla andra och röka??!

Men jag var ändå mycket bekvämare i svarta kläder senare på kvällen. Konstigt nog lånade jag dem av min katt! Alltså, tröjan som jag hade gett till henne för att den ser så mycket bättre ut på henne, och byxorna som jag hade köpt till henne (hon hade berättat om dem och jag köpte dem som överraskning, hon hade just köpt samma byxor men lämnade tillbaka dem) och tassvärmarna som är så mjuka och kattiga tassar (som inte har nåt att göra med mig). Och mina egna skor och kattöron (köpte ett par till min katt också, på UppCon 2012).





 
Nu är katta trött katt, men här är kattspexet.

1 kommentar:

  1. Jag blev faktiskt överraskad att du valde en ljusblå klänning. Bra val! Också kattkostym är söt, vad fina öron du har :)

    Ni låter bra som alltid, oavsett språket. Jag hade redan glömt LOTR-melodi, himla vacker.

    SvaraRadera

Miau?