måndag 28 april 2014

En till sommar i Flogsta

Vilken helg. Sparvade mig ensam i fredags och med Markus i lördags, han sov över och var nog vaken mycket längre än jag - men jag hann dricka mycket cider innan jag däckade. Han är gullig!

Sen så sov jag halva söndagen också och åt söndagspizza med Erica. Trodde att jag var trött men klockan är snart fyra och jag är vaken... dricker rosévin och tittar på allt möjligt.

Jag har fått en lägenhet, kan flytta den andra juni. Problemet är bara att jag egentligen måste flytta ut härifrån sista maj - och att jag har så jävla mycket grejer. Ska bo i hus 12 över sommaren - en etta med kokvrå!! Det ska bli skönt. Men hur fan klarar jag av att flytta alla böcker och möbler...?

Igår när jag kollade vad de har lovat för väder till valborg var svaret blöt snö. Nu lovar de "bara" vatten på kvällen, tydligen inte lika fint väder som det har varit nu.

2 kommentarer:

  1. Bra att du hittade lägenhet så snabbt! Härligt att den finns i Flogsta. Du kommer säkert hitta på någon lösning för flyttningsproblem. En möjlighet är till exempel att hyra lager.

    Hoppas det blir vackert väder på valborg!

    SvaraRadera
  2. grattis till ny lägenhet! jag bodde också i 12. det var jätteskönt att ha egen kokvrå!

    hoppas vädret imorgon inte blir som förra året, det var inget roligt.

    SvaraRadera

Miau?