fredag 11 april 2014

Vad skulle vi göra utan nördar?

Lars L. på körens fb-grupp:

"High definition Blu-ray-variant av vårt NKF-framträdande. Tyvärr inte 3D men ni får hålla till godo. Inspelat av en vänlig själ från damkören."

https://www.dropbox.com/sh/dz0tknwxp2xsv3g/3ewVDyoCnI/20140405_154414.mp4

Nu är jag så van vid särskrivning och stavfel att de inte svider i ögonen längre - istället känns det underbart att läsa när någon skriver helt utan fel!! Det kan Carl med, förresten. I alla fall gör han inga stavfel eller sär fucking skrivnings fel.

Jag har varit ihop med två svenskar - Trollet och Erica - och jag kan skriva mycket bättre svenska än någon av dem <3

Söta lilla Lars M. fyller 27 idag! Och Dani fyller 30.

Lars pojkvän på fb:


Jakob sa nån gång på V-Dala - det måste ha varit i maj - att han hade sett Lars gå hem med en kille efter NKF förra året. Då var ju jag i Finland. Det var den där gången på V-Dala när vi pratade om att Lars och Lars skulle vara så söta tillsammans... var det då jag och Jakob blev vänner?

På vårbalen höll Lars talet till mannen och Lars höll talet till kvinnan. Lars nämnde sin pojkvän. Jag tog Lars och Carls namnlappar, då var jag inte kär i Carl än men ändå. Jag hade tagit hans lapp på höstbalen för att komma ihåg hans namn - den trevliga nörden som satt bredvid mig.

På släppet frågade jag Lars om hans pojkvän är lika söt som han. "Snyggare", var svaret. Han visade en bild. Visst är han söt men inte lika söt som Lars. Han klipper bara håret för ofta!

1 kommentar:

Miau?