torsdag 10 april 2014

Kitty luvs: piano



Det är ingen jag känner på videon. Bara nån som jag hittade på youtube.

Jag tappade bort mina noter till Myrskyluodon Maija. Lars svarade inte på fb-meddelandet om det och har inte läst meddelandet om Carl osv. Carl har läst mitt senaste meddelande men inte svarat.

Om vi hade pratat om allt nån gång efter höstens övningshelg... skulle jag fortfarande drömma om dig eller skulle du vara som Lars M, en jättesöt körkompis som vet att jag tycker han är sötast men som också vet att jag inte tror (eller hoppas) på nåt som inte kommer hända?

Fan vad jag saknar att se dig, Carl. Det kommer nog aldrig gå över.

Kitty luvs: Stormskärs Maja

Och Fannys lilla Melissa är jättesöt.


1 kommentar:

  1. Melissa är jättesöt! Och hunden i videon är rolig och kanske även musikaliskt begåvad :)

    SvaraRadera

Miau?