onsdag 26 mars 2014

Vårkänslor!


Där kan man se mitt hus. Ser det bekant ut? Jag hittade bilden precis på Facebook, någon i gruppen Flogsta 2013-2014 fotade solnedgången. Den såg ännu vackrare ut genom mitt fönster.

På bilden ser man att min katt är hemma.

Jag fick lite pengar av mamma och pappa, ca. 600 kronor efter att ha betalat nån gammal skuld (böcker som jag köpte för minst ett år sen). Jag köpte bröd, ost och ägg så jag har nåt att äta. Och wokgrönsaker. Och en påse ostbollar för jag ville ha nåt gott, och en flaska Cola Zero för att jag ville ha en ny vattenflaska.

Och Umbala och cider. Men jag har pengar kvar och min Umbala har jag inte öppnat än, och nu är jag trött.

Rubriken kommer från den här videon. Björns video, Trollet och Lind är med... jag tittade på den så mycket när jag tyckte om Lind!!
Nu tycker jag nästan att Trollet är sötare... på den videon åtminstone. =)

3 kommentarer:

  1. Borta bra men i Flogsta bäst :)26 mars 2014 kl. 17:08

    De vackraste solnedgångarna som jag minns har jag sett i Flogsta <3

    SvaraRadera
  2. När ska du skriva om Azorerna vill se mer bilder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. När du berättar vem du är. Känner jag dig?
      Jag kommer inte posta bilder på familjen jag var där med ;)

      Radera

Miau?