måndag 10 mars 2014

Vaknade halv sex igen...

Men jag kan ju sova när som helst när jag känner för det, har inget annat att göra idag.
 
Jakob var här igår (jag älskar söndagar nuförtiden!!) och tyckte att jag borde skriva till Carl på facebook istället för på dörren. Men jag vet inte vad jag skulle skriva på facebook heller.
 
Jag skulle vilja ha något annat att tänka på. Kanske om jag får fjärde och femte säsongen Glee av Erica? Då blir det där påbörjade pusslet också färdigt nån gång - om jag inte redan har lyckats tappa bort nån bit.
 
Jag är faktiskt lite trött. Dumma sol som går upp så tidigt nuförtiden... men jag kan ju sova när det är ljust.

 
 


Om jag skriver lite oftare spegelvänt så ser det säkert snart lika bra ut som när jag skriver vanligt, och går lika fort också. Då är det kanske något att vara stolt över!




Första försöket innan jag kom på att jag kan vända bilden med Paint - men plastfickorna hade jag med på övningshelgen, då tänkte jag bara inte på det... skulle det ens ha varit lika spektakulärt som att öppna en dörr med foten, göra stor mage, nudda armbågarna bakom ryggen? Jag tycker det.


Men det stör mig absolut inte att jag inte fick visa det för alla, jag sa det i alla fall när var och en skulle säga sitt namn och en "dold talang". Och många tyckte att mina frågor på tipspromenaden var jättebra (och svåra), och Potter-stationen med flaskorna också, och gyckellistan och andra grejer som jag gjorde var de också nöjda med. För mycket tid, ibland är det bra.

Efter kulturgasken när jag försökte sova så räknade jag för skojs skull hur många dagar yngre Carl är än Lars (826) och hur många dagar Lars är yngre än jag (404). Vissa räknar får, andra räknar dagar. Oftast försöker jag tänka på något för varje bokstav, som en bok, körkompis eller något.

Måste mejla till Elin att jag vill vara med och fixa körresan och konserten!
(Dem vill du väl inte missa eller hur Carl? Eller NKF? Det känns så dumt att någon missar allt roligt bara för att jag har varit dum och besatt... jag är snäll nu!!)

1 kommentar:

  1. Din spegelvända handstil är bättre än min vanliga handstil :o

    Kanske sovmask kunde hjälpa dig att sova lite djupare? Jag känner mig inte riktigt utvilad om det har varit ljust när jag sover. Jag läste att det sammanhänger med melatoninnivå som sjunker om det inte är tillräckligt mörkt när man sover. Pyssla sovmask och testa om den skulle hjälpa :)

    SvaraRadera

Miau?