fredag 20 december 2013

Vem är tillräckligt nörd...

...för att veta vad som är 1230 dagar?

Jag är fortfarande ingen nörd men jag har för mycket tid. Och... no siis kun sen setä oli kirjottanu sen facebookiin onnittelut neljännesvuosisadan johdosta, ja mä rupesin miettimään teinkö ihan kamalan kirjotusvirheen sen synttärikortissa, kun saatoin laittaa neljännesvuosisataspäivään yhden ässän liikaa. Vaikka kyllähän mä sen googlasin, eli luultavasti valitsin yleisimmän vaihtoehdon... sammatin kolmen sanan yhdyssanat! Ja siis tämänhän mä kirjotan suomeksi, koska kukaan ei ole niin nörtti että käyttäisi jotain googlen kääntäjää. Tai niin utelias.

3 kommentarer:

  1. Minä olen nykyään juuri niin nörtti ja utelias, että käänsin tämänkin tekstin jo tottumuksesta, enkä ensin edes hoksannut koko suomiosuutta. :D Halusin vain sanoa terve ja toivottaa kivaa joulunaikaa!

    SvaraRadera
  2. Kyllä toi tekstinpätkä on ei-suomalaisille tasan yhtä kryptistä salakieltä kuin pistekirjoitus tai rot13. Tai paljon pahempi!

    Heh, nyt todistetusti lukijakunnassasi on nörttejä :D Ja kyllä oot itekin, perinpohjaisesti.

    Tiesitkö muutes että kielipulmiin voi kysyä neuvoa (http://www.sprakradet.se/spr%C3%A5khj%C3%A4lp). Sinuna vastaavassa tilanteessa kääntyisin ko. tahon puoleen, niin ei jää vaivaamaan :)

    SvaraRadera

Miau?