lördag 9 augusti 2014

Guldlock

Ohoppsan, sist jag skrev var jag bara 28. Hemma måste jag posta bilder och allt.

Födelsedagen var underbar. Allra helst hade jag ju varit med alla jag bjöd men Erica och Jakob kunde inte komma.

Jag, Markus och Jakob MÅSTE gå ut och ta "några öl" nån gång! Jakob är så underbar, Markus kommer älska honom fastän han annars hatar folk - precis som jag! ;)

Och öl, inte kaffe, min gulliga guldlock pratar inte om han inte är lite sparv.

Ett par nakenbilder... nej, där ljög jag, han har byxor på sig. På bilden som finns på fb har jag en handduk på mig. Inte för att bilden visar så mycket men för att jag är äckligt tjock. Fortfarande.

Jag färgade håret igår. Det blev underbart mörkt!

Guldlock behöver inte färga håret. Fin päls <3

1 kommentar:

  1. Snyggt hår! Gillade ditt ljusare hår också men nu är det nästan höst så mörkare färg passar bättre :)

    SvaraRadera

Miau?