fredag 22 augusti 2014

En underbar kväll med Ingrid!

Min fina vän Ingrid var här och vi pratade om allt möjligt, från bjd-dockor till barndomsminnen, från viktbekymmer till körminnen. En så bra kväll!

Och vad vi skrattade när vi mindes övningshelgen ht '09. Den hösten mådde jag faktiskt bra, jag åt medicin och hade kommit över tanken att jag inte var ihop med Trollet längre. Tror jag i alla fall. Ja, och sen så hade jag träffat Marco från Schweiz och börjat plugga tyska här i Uppsala. Jag lånade Trollets lucialinne för att vara Samara/Sadako. Kanske min bästa roll nånsin på en övningshelg!! Eller... Mario var ju också väldigt lyckat och jag trivdes som poet... men Samara var nog bäst ändå.



Vilka minnen! Och hur kan det där vara för fem år sedan...?


 
Happy nightmares <3

1 kommentar:

  1. Kan inte bestämma vilken av roller var den bästa. Gillar mycket dom båda, superlyckade är de!

    SvaraRadera

Miau?