onsdag 12 oktober 2016

...

Och det är svårt att skriva långa texter på iPad. Jag hade tänkt skriva på dator men orkade inte vänta tills Markus har spelat färdigt och går och lägger sig - och då vill han säkert att jag gör samma sak och inte sitter uppe och dricker vin (har tagit ett glas).

Var det något mer jag tänkte skriva? Katterna mår purrrr. Jag har en ny vän, Lovisa, så mitt sociala liv är inte längre bara kören (där jag inte har så nära vänner att vi skulle göra något tillsammans utöver körgrejerna, därför blir jag svartsjuk när jag ser bevis på att andra har det) och Riitta (som fortfarande känner mig allra bäst! Jag längtar efter att bada på Fyrishov nästa vecka och babbla finska som fan!!).

Vi har mycket gemensamt, Lovisa och jag. Kanske inte bara bra saker...

Annars var det väl inte så mycket. Men jag vill skriva lite oftare igen. Tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Miau?