onsdag 11 juni 2014

Video - inlägg nr. 300!

Jag tror jag raderade den längre videon - minns inte ens vilken sång det var.
Men minneskortet var ju fullt ändå.
 
Annars hade jag filmat lördagens Fix You, som Emil valde och sa att jag hade velat välja den men vi sjöng den inte på fredagen, så vi sjöng den när Emil valde den, gulligt av honom att nämna mig! Ja, den är min favorit. En av dem i alla fall.
 
Jag fick sången på fredagen och valde Kattspexet, en till favorit (vilken överraskning!) - tror inte det var den jag filmade och raderade. Nej, det måste ha varit (en del av) Baba Yetu, kanske ändå kortare än den där biten...?  
 

1 kommentar:

  1. Tuo pätkä kuulostaa niiin uppsalalaiselta ja ruotsalaiselta kuin olla voi :) Hyvät vibat ja tuli Pekka Töpöhäntäkin mieleen :)

    SvaraRadera

Miau?