fredag 26 september 2014

Glee!


Jag fick en bra idé efter att Markus och jag hade sett klart hela En ö i havet -miniserien och han skulle nästan sova: vi började se Glee från början. Första gången för honom. Han skrattade några gånger och kollade typ två avsnitt innan han somnade! Och jag (som köpte vin och chèvre efter skolan) fortsatte lite till. Klockan är bara lite över ett. Markus, Lotta och Nisse sover - i samma säng med två täcken, tre kuddar och min Martta-nalle. Om det inte finns plats för mig annars så får jag använda Nisse som kudde och Lotta som nalle, eller tvärtom! =)

Kurt är fortfarande gulligast på alla tv-serier jag kan tänka - efter Snusmumriken förstås! <3

1 kommentar:

  1. Lägg upp fler (nästan) nakenbilder som dom från juli i fjol! Snälla :) Älskar dina kropssformer!

    SvaraRadera

Miau?